Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Ο Λευκάδιος Χερν, ο Ηλίας Μαμαλάκης και τα Κύθηρα!

Ένα εξαιρετικό ηχητικό αφιέρωμα στην ποίηση από τον γνωστό σε όλους μας γαστρονόμο Ηλία Μαμαλάκη, το οποίο μεταδόθηκε τη Δευτέρα 14 Γενάρη 2014, στη συχνότητα 105.5 FM “Στο Κόκκινο”. Η εκπομπή αναφέρεται στον εθνικό ποιητή της Ιαπωνίας, τον Κυθήριο Λευκάδιο Χερν. Ο Ηλίας Μαμαλάκης μας εξιστορεί τη ζωή του Λευκάδιου που ξεκινάει από τα Κύθηρα και τη Λευκάδα και φτάνει στο τελευταίο του προορισμό στην Άπω Ανατολή. Στη συνέχεια μας διαβάζει ένα από τα πιο όμορφα ποιήματα του Λευκάδιου το οποίο σας παραθέτουμε κάτωθι. Η εκπομπή αναμεταδόθηκε τη Δευτέρα 20/1 στις 21.05 “στο Κόκκινο” 105.5 (Ο Ηλίας ακουμπάει κόκκινο).

Το ποίημα του Λευκάδιου
Eίμαι εγώ ένας;
Είμαι μια και μόνη ψυχή;
Όχι, εγώ είμαι ένα πλήθος,
ένα ασύλληπτο πλήθος.
Είμαι γενεά των γενεών
αιώνας των αιώνων
Αμέτρητες είναι οι φορές
που η συρροή όλων αυτών που είμαι
σκορπίστηκε στο άπειρο
για να συγκεντρωθεί και πάλι
΄Ισως, αφού στο μεταξύ καώ
Επί τρισεκατομμύρια αιώνες
στις διάφορες δυναστείες των ήλιων
τα καλύτερα από αυτά που είμαι
θα μπορέσουν να σμίξουν και πάλι.
πηγή: visitkythera.gr