Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Ευχαριστήρια Επιστολή του Αλέξανδρου Λιάπη, Πυροσβέστη Π.Κ. Κυθήρων

Θα ήθελα με αυτή την επιστολή μου και μέσω του radio adelin 107,3 να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς όλους, για την βοήθεια που μου πρόσφεραν στην αντιμετώπιση του ατυχήματος που είχα. Ιδιαίτερα στον Προϊστάμενο του Π.Κ Κυθήρων Πυραγό Κωνσταντίνου Λάζαρο ο οποίος από την πρώτη στιγμή βοήθησε τα μέγιστα και του οποίου η εγρήγορση και η παρουσία του ήταν καταλυτική στην προσπάθεια να σωθεί η ζωή μου, του είμαι απεριόριστα ευγνώμων. Επίσης να ευχαριστήσω τον Διοικητή της Π.Υ Γυθείου Πυραγό κύριο Γραφάκο Κωνσταντίνο του οποίου η βοήθεια ήταν συνεχής για την αντιμετώπιση του ατυχήματος μου. Τις θερμές μου ευχαριστίες απευθύνω και προς τον Αρχιπύραρχο της Περιφέρειας Π.Σ Πελοποννήσου κύριο Γιόβα Κωνσταντίνο ο οποίος απέδειξε την αξιοσύνη του και την ετοιμότητα του .Τέλος να εξάρω την άμεση επέμβαση του πληρώματος του ΕΚΑΒ και του Νοσοκομείου των Κυθήρων και δεν θα παραλείψω να ευχαριστήσω και το Α.Τ Κυθήρων. Η βοήθεια όλων υπήρξε ουσιαστική και είμαι σήμερα σε θέση να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας και να σας ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. Είμαι καλά στην υγεία μου και αυτό το οφείλω στο θεό αλλά και σε όλους εσάς.
Η οικογένεια μου κι εγώ σας ευχαριστούμε θερμά.

Με εκτίμηση
Πυροσβέστης Π.Κ Κυθήρων
Λιάπης Αλέξανδρος

πηγή: Adelin fm