Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Δελτίο Τύπου Βουλευτή Παν.Μελά, 24-9-2012


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΛΑΣ
Βουλευτής Α’ Πειραιά και Νήσων
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
24/09/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Βουλευτής Παναγιώτης Μελάς, των Ανεξάρτητων Ελλήνων, σχετικά με την αναφορά λίστας πολιτικών για παράνομο πλουτισμό και φοροδιαφυγή δήλωσε τα εξής:
Αισχρή, απαράδεκτη και συκοφαντική χαρακτηρίζω την αναφορά του ονόματός μου σε λίστα πολιτικών, που ελέγχονται για παράνομο πλουτισμό και φοροδιαφυγή.
Τα χρήματα, για τα οποία έγινε αναφορά, προέρχονται από πώληση διαμερίσματος (του ιατρείου μου και γραφείου της συζύγου μου) τον Μάιο του 2008, τα οποία κατέθεσα στην Εθνική Τράπεζα και παρέμειναν μέχρι τον Ιούλιο του 2010. Φυσικά, όλα, τα έχω δηλώσει στη φορολογική μου δήλωση και στο «πόθεν έσχες».
Τον Ιούλιο του 2010, λόγω προβλεπόμενης επαγγελματικής δραστηριότητας του γιου μου στο εξωτερικό, μεταφέρθηκαν έξω και φυσικά και αυτό δηλώθηκε παντού, με κατάθεση όλων των παραστατικών.
Επειδή, μέχρι σήμερα δεν υλοποιήθηκε αυτή η επαγγελματική δραστηριότητα, έχω την πρόθεση να τα μεταφέρω και πάλι στην Ελλάδα.
Όμως, είναι κακοήθεια, να καλύπτονται τα «λαμόγια» και οι μεγαλοφοροφυγάδες και κάποιοι να προσπαθούν να ρίξουν λάσπη σε πολιτικούς, που έχουν λειτουργήσει κατά τον πλέον νόμιμο τρόπο.
Σε μένα λάσπη δεν κολλάει.
Προβληματίζομαι, εάν η αναφορά του ονόματός μου έγινε σκόπιμα, γιατί έχω τονίσει κατ επανάληψη δημόσια:
1)Γιατί δεν ελέγχονται τα 600 δις ευρώ καταθέσεων στην Ελβετία, στα οποία είχε αναφερθεί ο κ. Βενιζέλος το 2011; Μου είχε πει τότε ότι θα φροντίσει να φορολογηθούν.
2)Γιατί η Νέα Δημοκρατία, προ 10μήνου περίπου, μας απαγόρευσε να υπογράψουμε την εξουσιοδότηση για έρευνα καταθέσεων στην Ελβετία (νόμιμων ή παράνομων χρημάτων), όπως είχε ζητήσει ο τότε Πρόεδρος της Βουλής;
Επιβάλλεται, το πολιτικό σύστημα να  λειτουργεί με ειλικρίνεια και νομιμότητα και όχι με ψεύδη και κακοήθεια, από την οποία, οι αληθινά εμπλεκόμενοι συγκαλύπτονται και οι νόμιμοι και ειλικρινείς  συκοφαντούνται.
Τέτοιες τακτικές, μήπως αποβλέπουν  στον αποπροσανατολισμό των πολιτών, για να μην αντιδράσουν στη λαίλαπα των επώδυνων νέων  μέτρων,  που έρχονται;