Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Υποψηφιότητα στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές των Κυθήρων του Νικόλαου Σουρή (Μήτος)

«ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ»

Αγαπητοί μου συμπολίτες Κυθήριοι !!

Σήμερα 26 Δεκεμβρίου 2013 αποφάσισα να σας γνωστοποιήσω την πρόθεση μου να κατέβω ως υποψήφιος Δήμαρχος στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές. Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά από πολλή σκέψη βλέποντας τις ανάγκες του τόπου μας και βλέποντας ότι το νησί μου με χρειάζεται για μια ριζική αλλαγή. Ξεκινώ τον προεκλογικό μου αγώνα μου χωρίς γραμματείς, χωρίς επικοινωνιολόγο και χωρίς έμμισθους συμβούλους (και οι άλλοι που έχουν σάμπως θα βγούνε;). Με ελάχιστα χρήματα γιατί απλούστατα δεν έχω. Με τη βοήθεια φίλων (δεν είναι μπετατζήδες, έμποροι, εκδότες) θα κάνουμε προεκλογικό αγώνα μέσω μηνυμάτων από τα κινητά με δωρεάν χρόνο που έχουμε. Δεν θα σας βομβαρδίσουμε με διαφημιστικά ούτε με εκπομπές στα ραδιόφωνα, μόνο τη φωτογραφία μου θα βάλω σε πανό για να ξέρετε ποιόν θα ψηφίσετε! Στόχος μου είναι πρώτα απ όλα να είμαστε όλοι αγαπημένοι, γιατί όλα τα άλλα, σας μιλώ ειλικρινά, δεν μπορώ να τα κάνω. Ούτε το καράβι μπορώ να σας το φέρω πίσω, ούτε τον προϋπολογισμό του Δήμου μπορώ να τον φτιάξω. Απευθύνομαι σε όλους εσάς και σας δηλώνω ότι η κάθοδος μου ως υποψήφιος Δήμαρχος, κατά τα άλλα έχει στόχο την ανάπτυξη του τόπου την ενότητα (όλοι να είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια). Με ψυχραιμία με σταθερότητα και προπάντων σοβαρότητα, όλοι μαζί θα κερδίσουμε το στοίχημα και θα καταφέρουμε να φέρουμε την Ανατολή στα Κύθηρα!! Θα καταφέρουμε να έχουμε ότι και τα άλλα νησιά, ποιοτική ιατρική φροντίδα, συγκοινωνία, καινούργιο αεροδιάδρομο (ειδική υποδοχή για τα Εμιράτα) και καλύτερες μέρες για όλους!! Η πρόθεση μου αυτή και ο αγώνας μου υποστηρίζεται από τους Τσιριγώτες που κατοικούν στον Πειραιά και τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη προς το άτομο μου και τους υπόσχομαι ότι θα κάνω το παν για να σταθώ επάξια στο ύψος των περιστάσεων. Σας υπόσχομαι ότι θα υπηρετώ το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του νησιού μας και όλων των απανταχού Κυθηρίων και θα φέρω την Ανατολή επιτέλους στα Κύθηρα!!!

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς Νικόλαος Σουρής (Μήτος)

πηγή: Adelin fm