Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Δελτίο Τύπου Δήμου Κυθήρων – 29/2/2012


- Συνεδρίασε εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου. Μοναδικό Θέμα της ημερήσιας διάταξης η μεταφορά των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν απαραίτητη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανάθεσης, της μεταφοράς των μαθητών για τις γραμμές που υπήρξε ενδιαφέρον από τους Μεταφορείς του νησιού. Η απόφαση που ελήφθη είναι η παρακάτω: 
Εγκρίνει ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τα παρακάτω: 
α) Εγκρίνει την 6/2012 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής σύμφωνα με την οποία εγκρίθηκε το αποτέλεσμα της διαδικασίας διαπραγμάτευσης για τη «Μεταφορά Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κυθήρων». 
β) Αναθέτει την «Μεταφορά Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κυθήρων» σχολικού έτους 2011 – 2012, με ποσοστό έκπτωσης 1%, όπως παρακάτω: 
1) Στην PSP travel το δρομολόγιο 22 με κόστος 27,95€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 4.195,50 €
2) Στην PSP travel το δρομολόγιο 28 με κόστος 46,84€ ανά δρομολόγιο, για 225 δρομολόγια και συνολικό κόστος 10.538,30 €
3) Στην Δρακάκης Tours το δρομολόγιο 1 με κόστος 52,24€ ανά δρομολόγιο για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 8.136,32€
4) Στην Δρακάκης Tours το δρομολόγιο 2 με κόστος 151,20€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 22.680,41 €
5) Στην Ταμβάκης Κ. Γεώργιος Teom το δρομολόγιο 7 με κόστος 83,26€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 12.488,85 €
6) Στην Ταμβάκης Κ. Γεώργιος Teom το δρομολόγιο 33 με κόστος 5,78€ ανά δρομολόγιο, για 225 δρομολόγια και συνολικό κόστος 1300,86 €
7) Στην Ταμβάκης Κ. Γεώργιος Teom το δρομολόγιο 34 με κόστος 5,78€ ανά δρομολόγιο, για 225 δρομολόγια και συνολικό κόστος 1300,86 €
8) Στον Βάρδα Παναγιώτη το δρομολόγιο 5 με κόστος 73,33€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 10.999,40 €
9) Στον Παρασκευά Δ. Γεωργιλά το δρομολόγιο 4 με κόστος 133,85€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 20.077,20 €
10) Στον Φριλίγκο Σωτήριο το δρομολόγιο 36 με κόστος 56,07€ ανά δρομολόγιο, για 300 δρομολόγια και συνολικό κόστος 16.822,08 €
11) Στην Λεωφορειακή Κυθήρων το δρομολόγιο 3 με κόστος 105,08€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 15.761,79 €
12) Στην Λεωφορειακή Κυθήρων το δρομολόγιο 6 με κόστος 11,56€ ανά δρομολόγιο, για 150 δρομολόγια και συνολικό κόστος 16.734,47 €
γ) Εξουσιοδοτείται ο Δήμαρχος Κυθήρων όπως υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις μετά από την έγκριση και τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο. 
δ) Για το παραπάνω θέμα μειοψήφισε ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κομηνός Κ. Γεώργιος. 

- Τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, των Κυθήρων και Αντικυθήρων με τις συνεχείς ακυρώσεις των δρομολογίων από το "Βιτσέντζος Κορνάρος" και την ακινησία του "Πορφυρούσσα", απασχολεί τον Δήμο. Με έγγραφο του ο Δήμαρχος ζητά να ξεκινήσει άμεσα το "Πορφυρούσσα" τα δρομολόγιά του και το Δημοτικό Συμβούλιο επίσης με ψήφισμα του διαμαρτύρεται 
Προς τους αρμοδίους για την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία. Το έγγραφο του Δημάρχου και το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα αυτό είναι τα παρακάτω:
“Το Δημοτικό Συμβούλιο Κυθήρων, αφού έλαβε υπ’ όψιν του το γεγονός ότι το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος » δεν εκτελεί τα προγραμματισμένα από την συμβατική του υποχρέωση δρομολόγια της άγονης γραμμής Πειραιώς – Κυθήρων – Αντικυθήρων – Κρήτης με επιστροφή , κατά το τελευταίο τρίμηνο, επικαλούμενο ανεξήγητες αιτίες και λόγους με αποτέλεσμα οι κάτοικοι των νησιών των Κυθήρων και των Αντικυθήρων , όχι μόνο να ταλαιπωρούνται , αφάνταστα όχι μόνο να στερούνται ειδών πρώτης ανάγκης , όχι μόνο να δυσκολεύονται να μεταβούν στο διοικητικό τους κέντρο, ακόμη και για σοβαρούς λόγους υγείας, αλλά και σε τελευταία ανάλυση να θεωρούν τους εαυτούς τους πολίτες δευτέρας κατηγορίας .
Παρακαλούμε να ενεργήσετε άμεσα και να δώσετε λύση το ταχύτερο δυνατόν, προκειμένου το πλοίο να υλοποιήσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις, λαμβανομένου μάλιστα υπ’ όψιν του γεγονότος ότι πλησιάζει η Τουριστική Περίοδος, από την οποία εξαρτάται πλήρως η τοπική οικονομία.”