Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ο Αντρέας Τραβασάρος σπάει τη σιωπή του!

Παρακολουθώ τον τελευταίο καιρό την επίθεση που γίνεται στο πρόσωπό μου με αφορμή τις εκλογές για την ανάδειξη των νέων Δημοτικών Αρχών.

Μέχρι σήμερα τήρησα στάση ευπρεπή και ήπια, δεν απάντησα σε απρεπείς χαρακτηρισμούς που έγιναν, δεν όξυνα τα πνεύματα, δεν απείλησα ηλικιωμένους ότι θα τους κοπεί η σύνταξη, δεν χαρακτήρισα τους άλλους υποψηφίους «ρομά και μούλους», δεν διέδωσα ανυπόστατες φήμες και κατηγορίες, δεν ασχολήθηκα με αυστηρά προσωπικά ζητήματα υποψηφίων, δεν πίεσα, δεν χρημάτισα, δεν συντήρησα το σάπιο σύστημα των αργυρώνητων σταυρών. Δεν μπορώ όμως να παραμείνω πλέον απαθής.

Μου καταλογίζουν ότι υποστηρίζω συγκεκριμένο υποψήφιο Δήμαρχο. Δεν τους ενοχλεί ότι ο συνδυασμός του κ. Κουκούλη επί 8 χρόνια διαθέτει επισήμως Αντιδήμαρχο – Εργολάβο;;;

Δεν τους ενοχλούν οι εκατοντάδες απευθείας αναθέσεις σχεδόν χωρίς καμία δημοπρασία τα τελευταία χρόνια;
Για αυτά κουβέντα;
Για τα δικαστήρια κουβέντα;
Για τον τρόπο εκτέλεσης και ανάθεσης των έργων από το Δήμο κουβέντα;
Για την απουσία μεγάλων έργων στο νησί κουβέντα;
Για το γεγονός ότι μικρότερα νησιά μας έχουν ξεπεράσει προ πολλού σε χρηματοδοτήσεις και μεγάλα έργα κουβέντα;

Ο κάθε πολίτης έχει αναφαίρετο δικαίωμα να στηρίζει όποιον υποψήφιο επιθυμεί. Προσωπικά παλεύω για να έρθουν μεγάλα κοινωφελή έργα στον τόπο μας προκειμένου και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου να μπορούμε να δουλέψουμε μέσα σε συνθήκες ηπιότητας και υγιούς ανταγωνισμού, μέσα σε πλήρη διαφάνεια και νομιμότητα.

Ποτέ δεν ζήτησα να μου δώσουν απευθείας αναθέσεις γιατί δεν τις θέλω. Ζήτησα όμως και ζητώ να γίνονται τα πάντα με κανόνες διαφάνειας, να μην κατατμώνται τα έργα σε δεκάδες μικροποσά προκειμένου έτσι να εξυπηρετηθούν ημέτεροι και να συντηρείται ένα γνωστό σε όλους σύστημα πελατειακών σχέσεων που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ μία συγκεκριμένη ομόρρυθμη εταιρεία.
Αυτό ζητώ να σταματήσει εδώ και τώρα!
Το ζητώ ως Κυθήριος, ως πολίτης, ως επαγγελματίας!

Τα ίδια ακριβώς είχα ζητήσει και από τον φίλο μου τον Μανώλη Στάθη (Σπιθέα) όταν επρόκειτο να κατέλθει ως υποψήφιος Δήμαρχος.

Τα ίδια ζήτησα και από τον υποψήφιο Δήμαρχο Ευστράτιο Χαρχαλάκη.

Ζήτησα διαφάνεια, νομιμότητα, ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ και όχι αναθέσεις.

Ζητώ να γίνονται απευθείας αναθέσεις ΜΟΝΟ σε εξαιρετικά επείγουσες και πραγματικά έκτακτες περιπτώσεις και ΜΟΝΟ στους ασθενέστερους συναδέλφους και όχι στους λεγόμενους «μεγαλοεργολάβους», γιατί πρέπει να στηριχθούν όλοι.

Με γνωρίζετε όλοι. Στον τόπο μου μόνο καλό έχω κάνει.
Τα όσα αναφέρονται για το πρόσωπό μου είναι ψευδέστατα, δεν έχω καμία δέσμευση έναντι ουδενός, δεν χρωστάω σε κανέναν και δεν μου χρωστάει κανένας το παραμικρό!

Ζητώ τόσο από τον κ. Χαρχαλάκη, όσο και από τον κ. Κουκούλη που σέβομαι και εκτιμώ, το πλέον αυτονόητο: να δημοπρατούν όλα τα έργα, να μην υιοθετούν πρακτικές κατάτμησης και απευθείας αναθέσεων, να μην υποστηρίζουν προκλητικά μόνο έναν συγκεκριμένο επαγγελματία, να φέρουν μεγάλα έργα στον τόπο για να δουλέψουμε όλοι! Με διαφάνεια, νομιμότητα, υγιή ανταγωνισμό!

Χωρίς αποκλεισμούς και λογικές προσωπικών συμφερόντων.

Σε ό,τι αφορά τη δημοπρασία καθαριότητας στη Μυρτιδιώτισσα, δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραιτηθώ, αφού τόσο πολύ κόπτεται ο Κύριος Αντιδήμαρχος - Εργολάβος για τα Μυρτίδια και φτάνει στο σημείο να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα μπροστά στην ανάγκη του να διατηρηθεί στην εξουσία, τη στιγμή που αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας σε όλα τα καυτά ερωτήματα που διαρκώς του τίθενται για τα δημόσια έργα στα Κύθηρα και την προσωπική εμπλοκή του σε αυτά.

Ανδρέας Γ. Τραβασάρος

πηγή: Adelin fm