Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Aπάντηση του κ.Χαρχαλάκη σε σχόλιο του συνδυασμού «Νέα Πορεία: Όραμα και Έργο»

Με αφορμή την ενόχληση της παράταξης του κ. Κουκούλη για τις δηλώσεις μου κατά την επίσκεψή μου στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κυθήρων, δημοσιοποιώ το υπ΄αρίθμ Ε.16/16/167/7-6-2013 έγγραφό μου ως Προέδρου της Εγχωρίου Περιουσίας προς το Δήμο Κυθήρων από το οποίο αποδεικνύεται περίτρανα ο πανικός που έχει καταλάβει τη Δημοτική Αρχή.
1. Η συνεδρίαση του Σ.Τ.Ο. έγινε στις 6 Ιουνίου 2013!!!! Θα έπρεπε να έχει γίνει μήνες νωρίτερα, ήδη από το χειμώνα. Από τις 27 Μαρτίου που ανέλαβα την Προεδρία της Επιτροπής, δεν κλήθηκα να συμμετάσχω σε καμία άλλη συνεδρίαση Σ.Τ.Ο παρά μόνο στις 6/6, οπότε και παρευρέθην κομίζοντας συγκεκριμένες προτάσεις.
2. Τις προτάσεις μου αυτές τις κοινοποίησα και εγγράφως στο Δήμο την επομένη κιόλας ημέρα (scripta manent εξάλλου!!!).
3. ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλαβα απάντηση από πλευράς Δήμου στο έγγραφό μου αυτό, ούτε καν έκανε τον κόπο η Δημοτική Αρχή να συζητήσει τις προτάσεις αυτές μαζί μου, παρά το γεγονός ότι στα Κύθηρα τα Δάση ανήκουν στην Εγχώριο Περιουσία και όχι στο Δημόσιο. Θα μπορούσε δηλαδή ο Δήμος να έχει συνεργαστεί με την Εγχώριο Περιουσία για την προώθηση από κοινού δράσεων πυροπροστασίας των δασών, αλλά ΔΕΝ το έπραξε!
Όσο λοιπόν η παράταξη του κ. Κουκούλη σπεύδει να απαντήσει στις αλήθειες με ψεύδη, τόσο θα εκτίθεται. Καλλίτερα να σιωπά ή τουλάχιστον να κάνει μια πρόχειρη έστω έρευνα στο αρχείο του Δήμου προτού εκδώσει το επόμενο δελτίο της.
Διχασμός δεν είναι να λες την αλήθεια στον κόσμο, διχασμός είναι να τον παραπλανάς με ψεύδη αποσιωπώντας την καθημερινά αποκαλυπτόμενη πραγματικότητα. Διχασμός είναι να μην μπορείς να απαντήσεις σε τίποτε επί της ουσίας και να επιχειρείς τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης, υποσχόμενος ότι θα πράξεις στα επόμενα πέντε χρόνια όσα δεν κατάφερες ούτε να αγγίξεις στα προηγούμενα 8.