Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ευχαριστίες του Ιωάννη Εμμ.Καλλίγερου


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όλους τους Ιατρούς και το Νοσηλευτικό προσωπικό  του Νοσοκομείου Κυθήρων, αλλά και των Νοσοκομείων Σπάρτης και Ευαγγελισμού, για τις υπηρεσίες που μου προσέφεραν κατά την πρόσφατη, ξαφνική περιπέτεια της υγείας μου.
Σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε, γνώρισα ανθρώπους που προσπαθούν με τον καλύτερο τρόπο να επιτελέσουν το καθήκον τους και είναι άξιοι συγχαρητηρίων.
Ιδιαιτέρως ευχαριστώ, την άριστα καταρτισμένη επιστήμονα Παθολόγο κα Μαρία Σχοινά-Επιμ. Α΄ της Γ΄ Παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου ¨Ευαγγελισμός¨, για την  πολύτιμη ιατρική φροντίδα και αμέριστη συμπαράστασή της.
Τέλος, η οικογένειά μου και εγώ ευχαριστούμε θερμά το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Σεραφείμ, καθώς και όλους όσους ενδιαφέρθηκαν καθ’ οιοδήποτε τρόπο για την έκβαση της υγείας  μου και ευχόμαστε ο Θεός να τους δίνει υγεία και δύναμη.

Κύθηρα, 30 Οκτωβρίου 2012
Ιωάννης Εμμ. Καλλίγερος
            Πιτσινιάνικα Κυθήρων