Στην κατάργηση της πτήσης από
Ζάκυνθο για Κύθηρα, φαίνεται να προσανατολίζεται το Υπουργείο Υποδομών στο
πλαίσιο των περικοπών που σχεδιάζονται για τις άγονες αεροπορικές γραμμές που
συνεχίζουν να επιδοτούνται από την Πολιτεία. Αυτό αναφέρουν οι τελευταίες
πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα και από τον κυριακάτικο
αθηναϊκό τύπο (εφημερίδα REAL NEWS 29/5/2026).
Θυμίζουμε πως η εν λόγω πτήση
εντάσσεται στη γραμμή Κέρκυρα- Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος – Κύθηρα, που
πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια η εταιρεία skyex-press αλλά από ότι φαίνεται
ο προγραμματισμός θα αλλάξει με τη Ζάκυνθο να είναι ο …χαμένος της υπόθεσης.
Θυμίζουμε πως οι ανακατατάξεις
στις άγονες γραμμές έχουν ήδη προαναγγελθεί από το Υπουργείο Υποδομών
λαμβάνοντας υπόψη ότι καταβάλλονται τεράστια ποσά ως κρατική επιχορήγηση, την
στιγμή που τίθενται ερωτήματα ως προς τα κριτήρια που μια γραμμή κηρύσσεται ως
άγονη.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με τα
στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στη γραμμή Κέρκυρα- Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος –
Κύθηρα ταξίδεψαν 7.068 επιβάτες το 2014, ενώ επιχορηγήθηκαν συνολικά 24.000
θέσεις. Για το 2015 δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.
Εκτός από την παραπάνω γραμμή,
περικοπές θα γίνουν και στη γραμμή Ρόδος, Κάρπαθος, Κάσος Σητεία όπου κόβεται η
πτήση από Κάσο προς Σητεία.
Τόσο στην πτήση Κάσος Σητεία, όσο
και στην πτήση Ζάκυνθος – Κύθηρα η επιβατική κίνηση είναι κάτω των 10 ατόμων το
μήνα.
Ο αρμόδιος Υπουργός πάντως
φαίνεται να δεσμεύτηκε πως πέρα από τις παραπάνω περιπτώσεις δε θα κοπεί καμία
από τις άγονες γραμμές αν και θα υπάρξουν περικοπές των επιχορηγούμενων
δρομολογίων ανάλογα και με την εποχικότητα και τη ζήτηση.
πηγή:
ermisnews.gr