Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα στην εφημερίδα
«Ναυτεμπορική» με τίτλο «Στον αέρα οι άγονες αεροπορικές γραμμές», από την
Aegean υπενθυμίζεται ότι το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων
(ΤΕΑΑ ή Σπατόσημο όπως συνηθίζεται να αποκαλείται) και το Τέλος Εξυπηρέτησης
Επιβατών είναι δύο διαφορετικά τέλη.
Σε όλες τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας ισχύει
ατέλεια για το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (επομένως από το
ΤΕΑΑ εξαιρούνται όλα τα νησιά των άγονων γραμμών).
Εκτός από την απαλλαγή αυτού του τέλους
(ΤΕΑΑ), για κάποιες από τις γραμμές και συγκεκριμένα για τα νησιά Σκύρος,
Αστυπάλαια, Ικαρία, Μήλος και Λέρος, δεν προβλεπόταν μέχρι σήμερα χρέωση
του Τέλους Εξυπηρέτησης Επιβατών από τον ΔΑΑ. Σε μια προσπάθεια η
προηγούμενη Δημοτική Αρχή των Κυθήρων να πετύχει αντίστοιχη
απαλλαγή για τα Κύθηρα, παρενέβη προς την ΕΕ. Δυστυχώς, η απόφαση της
ΕΕ ήταν ότι δεν πρέπει να υφίσταται απαλλαγή του Τέλους Εξυπηρέτησης Επιβατών
για κανένα προορισμό. Στο πλαίσιο αυτό, έδωσε εντολή στο ΔΑΑ να
ξεκινήσει να χρεώνει το Τέλος Εξυπηρέτησης Επιβατών και στους επιβάτες που
ταξιδεύουν προς τα 5 νησιά, που μέχρι πρόσφατα απολάμβαναν την απαλλαγή (Σκύρο,
Αστυπάλαια, Ικαρία, Μήλο και Λέρο).
Ως αποτέλεσμα της απόφασης αυτής, από
τις 27/03/2016 οι επιβάτες που αναχωρούν από την Αθήνα θα επιβαρύνονται με το
Τέλος Εξυπηρέτησης Επιβατών.
Η Aegean επισημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία
διαφοροποίηση είσπραξης ή χρέωσης από την εταιρεία. Η AEGEAN παραμένει
προσηλωμένη στη στρατηγική υποστήριξης των νησιών και της αύξησης της κίνησης,
η οποία ήδη με την πολιτική ναύλων που εφαρμόζει, αλλά και τη διεύρυνση της
διασυνδεσιμότητας με το εξωτερικό, με το δίκτυο της Αθήνας που μεγαλώνει, έχει
αυξηθεί κατά 50% συνολικά την τελευταία τριετία.
πηγή: tornosnews.gr