Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Ευχαριστήριο και αποχαιρετισμός Δημήτρη Λουράντου

Χθες ουσιαστικά , ολοκληρώθηκε και η φετινή σχολική χρονιά, απομένει μόνο η απονομή των τίτλων στα παιδιά μας τη Δευτέρα το πρωί. Για μένα αυτή η χρονιά ήταν η τελευταία στην ενεργή υπηρεσία.
Ολοκληρώθηκε με την ολοήμερη εκδρομή που οργάνωσε με απόλυτη επιτυχία ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τα μέλη του ΔΣ του συλλόγου αλλά και το σύνολο των γονέων, για την άψογη συνεργασία και τη συνεχή προσπάθειά τους όλη τη χρονιά. Ευχαριστώ τη Μάχη τον Άκη τις Μαρίες τη Γκλόρια.
Ευχαριστώ τις και τους συναδέλφους μου για τη στήριξη και την ... ανοχή τους. Την Ελένη, τη Μέμα, τη Μαργαρίτα, την Αγγελική, τη Ζαφειρούλα, τη Φρίντα, τη Λυδία, τη Σίσσυ, τη Μαρία, τη Χρυσάνθη, την Εύα, το Βασίλη. Παιδιά πάντα μέσα στην καρδιά μου θα ειστε.
Ευχαριστώ τη Σχολική Επιτροπή και ιδιαίτερα τη Μαρία γιατί όποτε χρειάστηκε πάντα ήταν εκεί, ανεχόμενη τη γκρίνια και τις απαιτήσεις μου.
Ευχαριστώ τα παιδάκια μου για την τοοοόση αγάπη τους.
Εύχομαι ολόψυχα στις νέες Διευθύντριες των σχολείων μας την Ελένη τη Τζάννε και τη Μέμα την Κεκάτου καλή αρχή και μια υπέροχη θητεία. Για επιτυχία δε μιλάω είναι αυτονόητη.
Άβολοι και γεμάτοι αναμνήσεις οι αποχαιρετισμοί....
Παιδιά κάπου θα ξαναβρεθούμε...              

Σας αγαπώ όλες και όλους.