Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Μαριέττας Στρατηγού

Ύστερα από ώριμη σκέψη, ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του Δημάρχου μας Θεόδωρου Κουκούλη, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά. Επί 29 χρόνια που υπηρετώ στο Ελληνικό Δημόσιο πιστεύω ότι εργάστηκα υπεύθυνα & πάντα με νόμιμο & διαφανή τρόπο για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Αφού μου δοθεί η ευκαιρία στις 18 Μαΐου θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου & στο Δήμο Κυθήρων αγωνιζόμενη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας. Δεν έχω υπάρξει πολιτικός αλλά σαν σκληρά εργαζόμενη γυναίκα, τόσο στην επαγγελματική όσο & στην οικογενειακή μου ζωή, αισθάνομαι ότι έχω αποκομίσει την εμπειρία που με κάνει να αντιλαμβάνομαι, να διακρίνω & θέτοντας προτεραιότητες να διευθετώ με το καλύτερο τρόπο τις ανθρώπινες ανάγκες. Συμπατριώτισσες & συμπατριώτες ο τόπος μας έχει ανάγκη από νέα πρόσωπα που μαζί με την εμπειρία των προηγούμενων, να πετύχουμε το μέγιστο για τα νησιά μας ΚΥΘΗΡΑ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ.

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ

πηγή: Adelin fm