Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Νικολέτας Τοράκη

Φίλες κ φίλοι συμπατριωτες

Όπως δεκάδες άλλοι υποψήφιοι, έτσι και εγώ, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά γιατι πίστεψα στο όραμα του Δημήτριου Λουράντου και των ανθρώπων που απαρτιζουν το συνδυασμό ΚΥΘΗΡΑ -ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ “ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΙΜΑ ΕΝΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ”.

Πίστεψα γιατί μου απέδειξε εμπράκτως ότι υπάρχει πρόγραμμα και μια μελέτη που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι μπορούσε κάποιος να είχε κάνει για τον τόπο μου και να του έδινε τόσες δυνατότητες εξέλιξης.

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε μεγάλωσα εδώ, στο πανέμορφο νησί μας! Στα πανέμορφα Κύθηρα! Αγαπάω τον τόπο που μεγάλωσα και θέλω να τον δω να προχωράει και να εξελίσσεται .Η απόφαση μου να είμαι υποψήφια στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές στηρίζεται εκτός του προαναφερθέντα για έναν ακόμα λόγο στην πίστη μου στους νέους ανθρώπους και η πίστη μου στην έννοια της ομαδικής και συλλογικής προσπάθειας που από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι βρίσκομαι σε μια ομάδα ανθρώπων και όχι μέλλος ενός πολιτικού κόμματος. Καθόσον είμαι ίσως η νεότερη που θέτει υποψηφιότητα, θέλω να τονίσω τι σημασία της ενασχόλησης των νέων με τα κοινά.

Η γενιά μου διακρίνεται για τις νέες ιδέες και για την ζωντάνια της, εφόδια ικανά και απαραίτητα για μια αλλαγή. Μπορεί να είναι άπειρη, τόσο στη ζωή όσο και στην πολιτική, αλλά μην ξεχνάτε πως η πολιτική είναι μια συλλογική προσπάθεια, που μπορεί να ξεπεράσει τις όποιες ατομικές αδυναμίες. Η 18η Μαΐου 2014 θα είναι μια ιστορική ημερομηνία. Θα είναι μια ημερομηνία κατά την οποία μια ομάδα ατόμων –υποψηφίων, θα επιδιώξει θα αναλάβει τις τύχες του τόπου μας.

Θα είμαι μαζί τους! Θα είμαι εκεί!

ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.

Τοράκη Π.  Νικολέτα

πηγή: Tsirigo fm